Sprzedaż

Jak zmniejszyć koszty działalności firmy dzięki organizacji działu sprzedaży?

Dobra organizacja działu sprzedaży z pewnością spowoduje obniżenie kosztów działalności, a co za tym idzie, zwiększy korzyści dla działalności i obniży straty lub całkowicie je zniweluje. Dzięki narzędziu route.plus, możesz liczyć, że organizacja działu sprzedaży wyjdzie perfekcyjnie, a zyski, będą niemal wpadały do Twojej kieszeni.

Co można wykonać i do czego dojść za pomocą route.plus?

  • możesz optymalnie zaplanować wszelkie wizyty handlowe Twojego przedstawiciela handlowego, dzięki czemu zwiększysz skuteczność i sprawisz, że obniżenie kosztów działalności będzie stałym elementem funkcjonowania Twojej firmy, bez większego wysiłku,
  • zaprojektujesz terytoria sprzedażowe i zoptymalizujesz funkcjonowanie firmy i pracę przedstawiciela handlowego. Dobra i przemyślana organizacja działu sprzedaży to klucz do sukcesu. Dzięki route.plus możesz to osiągnąć,
  • Dzięki route.plus masz wpływ na obniżenie kosztów działalności przez zoptymalizowanie i zaplanowanie najkrótszych tras przejazdu Twoich przedstawicieli handlowych.

Największa zaleta route.plus – możliwe jest bardzo szybkie obniżenie kosztów działalności, dzięki maksymalnemu zwiększeniu wydajności przedstawicieli handlowych oraz ułatwieniu pracy każdej ze stron. Ponadto, dzięki route.plus zadbasz o swojego klienta, będziesz mógł szczycić się indywidualnym podejściem do Niego, ponieważ możesz zaplanować nawet konkretny dzień, w którym można go odwiedzić. Niesamowite jest też to, że razem z organizacją sprzedaży, obniżysz koszty eksploatacji pojazdów. Redukcja kilometrów zaoszczędzi czas, pieniądze i dobry stan samochodu. Należy pamiętać, że w przypadku relacji klient – przedstawiciel handlowy, ważna jest ciągłość i stałość w kontakcie. Może przynieść to dużą korzyść dla obu stron.

Dzięki temu poprawisz jakość usług świadczonych przez firmę, zwiększysz jej profesjonalizm i zapewnisz komfort klientowi, ale również sobie i przedstawicielom handlowym. Znacznie łatwiej jest działać według planu. Ponadto intuicyjny interfejs tego narzędzia sprawia, że obsługa staje się naprawdę prosta po dłuższym czasie użytkowania.

Konkretne i najważniejsze opcje route.plus:

  • Projektowanie terytoriów – stworzenie zrównoważonych tras dla przedstawicieli handlowych. Dzięki temu możesz zbudować terytoria handlowe. Ponadto ułatwi Ci to zachowanie odpowiednich relacji handlowych klient-przedstawiciel handlowy. Długotrwałe współprace zbudowane na zaufaniu są bardzo ważne. Usprawniają funkcjonowanie każdego przedsiębiorstwa czy przedsięwzięcia,
  • Optymalizacja tras – zmniejszy eksploatacje pojazdów i dzięki niej zaplanujesz odpowiednio trasę, do realnych możliwości przedstawiciela handlowego,
  • Raport wykonania – śledź realizację zaplanowanych wizyt. Zgodność wizyt w trzech wariantach: klient odwiedzony zaplanowany, klient nieodwiedzony zaplanowany, klient odwiedzony niezaplanowany,
  • Wizualizacja danych – w sposób zaawansowany możesz wykonać analizy graficzne. Istnieje możliwość wykonania raportów i wizualizacji danych sprzedażowych na podstawie map. Potrzebne są do tego dane transakcyjne i dane dotyczące terytoriów.